Przejdź do treści

Praca w okresie świątecznym

Jak się zapewne domyślacie w okresie świątecznym Biuro Obsługi Klienta jest nieczynne. Dział obsługi serwisu prowadzi dyżury i na bieżąco monitoruje poprawność działania usług w kontekście całościowym. Jeżeli wystąpi problem indywidualny, można go zgłosić telefonicznie w godzinach 8-16 lub poprzez system WBOK. Możecie też przesłać wiadomość poprzez pocztę e-mail. Bardzo prosimy pamiętać o wpisaniu kto zgłasza i czego dotyczy zgłoszenie. Zgłoszeniami „nieserwisowymi” będziemy się zajmować w pierwszym wolnym terminie.

Zgłoszenia w stylu „Nie działa mi Internet” nie mogą zostać rozwiązanie, gdyż szklana kula nie zawsze jest w stanie nam podpowiedzieć co autor miał na myśli. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić usługi na najwyższym poziomie i jesteśmy przekonani, że jest to zauważalne z Państwa strony.