Drodzy Użytkownicy, jesteśmy na ostatnim etapie wdrażania zmian. Całkowicie nowy, znacznie wydajniejszy system jest praktycznie ukończony i podejmujemy próby jego pełnego uruchomienia. Prace wdrożeniowe prowadzone były w późnych godzinach nocnych, jednak gdy wydawało się, że wszystko jest poprawnie skonfigurowane, po uruchomieniu w tryb produkcyjny, napotkaliśmy pewne niestandardowe problemy.
Przede wszystkim są one spowodowane niestandardowymi ustawieniami u części Użytkowników. Poprzednie rozwiązanie, które działało od lat, miało wiele indywidualnych ustawień. Często dostosowywaliśmy się do Waszych indywidualnych potrzeb, zmieniając ręcznie ustawienia naszych routerów i systemów zabezpieczeń. Teraz można powiedzieć, że się to trochę mści, gdyż wpływa na automatyzację procesów. Przy próbach doraźnych zmian, występują nieoczekiwane problemy.
Bardzo prosimy o wyrozumiałość i zrozumienie. Dla usprawnienia procesów, niektóre usługi, jak publiczny adres IPv4 dla klientów w ramach grupy taryf dla domu, będziemy uruchamiać w terminie późniejszym. Pozwoli to skupić się przede wszystkim na wydajności, stabilności i bezpieczeństwie, które są podstawą usługi. Wszystkie indywidualne ustawienia standaryzujemy w tym czasie i będziemy się starali w kolejnym etapie wspólnie z Użytkownikami dostosować do tych potrzeb.
Nasze prace nie obejmują rozwiązań grupy taryf dla Firm, które działają na odrębnych urządzeniach, więc skoro Internet jest podstawą Waszej działalności, może warto rozważyć zmianę na usługi dedykowane dla biznesu.