Pomijając wszystkie inne aspekty, od kilku tygodni przeprowadzamy gruntowną modernizację naszych systemów. Przy okazji przenosimy usługi do nowego obiektu. Jest to złożona operacja i wymaga wstrzymywania niektórych usług na okres prac, które są prowadzone w godzinach nocnych. Zazwyczaj zaczynamy po północy, aby mieć czas na wdrożenie, testy i ewentualne poprawki. Robimy to małymi krokami tak, aby z jednej strony nie utrudniać dostępu do usług, z drugiej zaś weryfikować na bieżąco poprawność działania.
Mimo znaczącego postępu prac, czekan nas jeszcze wiele nieprzespanych nocy. Jednym, z głównych problemów, jakie napotykamy na drodze, jest dostępność komponentów i zawansowanych elementów wyposażenia. Na niektóre urządzenia okres oczekiwania jest liczony w tygodniach i chociaż zdecydowaną większość podzespołów udało nam się zorganizować już wcześniej, zwłaszcza tych kluczowych, to czasem brak kabelka lub jednego modułu potrafi opóźnić zaplanowane działania.
Poza tym działamy w wielu obszarach i intensywność prac pochłania niemal całkowicie nasze zasoby. Priorytetem jest zawsze zachowanie ciągłości usług. Dziękujemy, że darzycie nas Państwo takim zaufaniem, a my działamy dalej, aby nasza współpraca była wciąż owocna.