Od kilku dni obserwujemy zakłócenia w działania niektórych kanałów telewizyjnych. Po głębszej analizie i próbach odizolowania problemu, przyszedł czas na bardziej radykalne działania, które prowadzimy w godzinach nocnych na wybranych segmentach sieci. Udało nam się zlokalizować część problemu, który wydaje się bardziej złożony. Główny problem diagnozy to nieregularność czasowa i lokalizacyjna oraz fakt, że pracujemy na działającej usłudze. Przepraszamy za utrudnienia.
[Utworzone 03.09.2021 przez Konrad Wesołowski]
Po piątkowych pracach serwisowych, udało nam się przywrócić dostępność usługi telewizyjnej. Ze zgłoszeń wynika jednak, że niektóre kanały, w niektórych lokalizacjach, ładują się znacznie dłużej. Wracamy więc do działań, aby sytuację ustabilizować.
[Zaktualizowane 06.09.2021 przez Konrad Wesołowski]
Wczorajsze zmiany konfiguracyjne poprawiły sytuację na dobre. Testy w różnych lokalizacjach potwierdziły poprawność działania usługi, więc zamykamy niniejsze okno techniczne. Jeżeli w dalszym ciągu występują u Państwa problemy, prosimy postępować według poniższej instrukcji:
- Wyłącz z prądu dekoder/STB (urządzenie przy telewizorze) i ONT (router, który doprowadza sygnał do domu)
- Odczekaj 10 sekund, włącz do prądu tylko ONT i poczekaj, aż urządzenie włączy się i pobierze konfigurację (około 120 sekund)
- Podłącz do prądu dekoder/STB i poczekaj aż się uruchomi
Pamiętaj o zachowaniu powyższej kolejności. Dekoder/STB włącza się szybciej od ONT/Routera i brak połączenia uniemożliwia właściwe pobranie konfiguracji.
[Zaktualizowane 07.09.2021 przez Konrad Wesołowski]