HLG od dłuższego czasu jest obecne na Facebook. Dostajemy również zapytania i zgłoszenia właśnie przez tę platformę. Problem w tym, że nie jest to nasz oficjalny kanał korespondencji i chociaż odpowiadamy, to jest spore opóźnienie i zazwyczaj informacja właśnie o poprawnym kanale korespondencji. W tym miejscu przypominamy, że macie kilka kanałów komunikacji z nami:
- WBOK (panel Wirtualnego Biura Obsługi Klienta) – logowanie wyłącznie dla naszych Abonentów z naszej sieci. Oprócz kanału komunikacji, dostęp do wielu użytecznych danych.
- e-mail – dostępne są dwa adresy elektronicznej skrzynki pocztowej: biuro @hlg.com.pl oraz internet @hlg.com.pl. Wszelka korespondencja trafia do sekretariatu oraz bezpośrednio do obsługi biura oraz serwisu.
- telefon – 15 846 39 99 jest głównym numerem, pod którym jesteśmy dostępni w dni powszednie od 8 do 18 oraz w dni wolne od pracy, w godzinach 8 – 16
Dlaczego nie Facebook? Przede wszystkim chodzi brak możliwości weryfikacji rozmówcy. Wiele osób ma konta dość anonimowe, a działając w oparciu o umowy i ochronę danych osobowych, nie możemy na taką obsługę sobie pozwolić. Facebook posiada wiele platform powiązanych: Facebook, Messenger, Instagram, Whatsapp i inne, co z jednej strony jest wygodne, z drugiej zaś stanowi barierę formalną.
Dlatego też platforma Facebook stanowi jedynie kanał informacyjny, który umożliwia nam proste dotarcie do większego grona odbiorców, zarówno naszych obecnych klientów, jak i potencjalnych i przyszłych.